Kriza auto-industrije: Koje marke bi mogle prve da nestanu?

Bez autora
Nov 11 2024

Više od polovine nemačkih građana brine za budućnost tradicionalnih automobilskih brendova.

Ovo su teška i turbulentna vremena za veliki deo evropske automobilske industrije. Istorijski brendovi, poput Volkswagena, videli su i bolje dane.

VW nije jedina nemačka kompanija koja se suočava sa ozbiljnim finansijskim poteškoćama. Drugi, poput BMW-a i Mercedes-Benza, iako u manjoj meri, takođe prolaze kroz izazovne periode.

To zabrinjava nemačke građane, što je pokazalo istraživanje sprovedeno u zemlji od strane konsultantske firme Simon-Kucher.

Prema novoj automobilskoj studiji te nemačke kompanije, više od polovine nemačkih građana strahuje za budućnost istorijskih brendova.

Konkretno, zabrinuti su da bi ovi brendovi mogli nestati sa tržišta, a razlozi koje navode su jasni: brza dinamika na polju električne mobilnosti, inovacije (brzina i troškovi), novi kineski konkurenti i evropski zahtevi za održivim razvojem.

Istraživanje, koje je uključivalo anketiranje ispitanika (građana) u Nemačkoj, pokazuje koji su brendovi ugroženi u očima javnosti.

Čak 28% ispitanika veruje da će Daihatsu uskoro nestati. Oko 20% smatra da je Opel u ozbiljnom riziku.

Zatim slede drugi, poput Chevroleta (treće mesto), dok Fiat i Audi dele četvrto mesto.

Iza njih su Suzuki (šesto mesto), Ford (sedmo), BMW (osmo) i Kia (deveto).

"Etablirani brendovi suočavaju se sa izazovom očuvanja svog opstanka. Bez prilagođavanja, tradicionalni nemački brendovi rizikuju gubitak tržišnog udela i poverenja", rekao je Matijas Rajmer, partner u konsultantskoj firmi Simon-Kucher, povodom objavljivanja ove studije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik